קורס עיצוב גרפי ובניית אתרים – תקשורת שיווקית – בניית מותג וויזואלי

עולם האינטרנט לא הולך לעצור וכיום יש לעסקים יותר אפשרויות לשווק ולקדם את העסק באמצעות האינטרנט. קורס עיצוב גרפי ובניית אתרים לאינטרנט מאפשר למעצבים להגביר את מערך השיווק דרך מנוע חיפוש גוגל. הכנו במיוחד בשבילכם אוסף סרטונים מדהים שיסביר לכם מה מעצבים גרפיים עושים במקומות עבודה וכיצד אפשר להשתלב בתעשיית ההיי-טק במהירות. השיעורים עם הסברים השפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה לדעת מה עושים מעצבים גרפיים בתחום.

אפשרויות העבודה לאחר לימודי עיצוב גרפי ובניית אתרים.

בוגרי לימודי עיצוב גרפי ובניית אתרים לאינטרנט יכולים להשתלב בתעשיית ההייטק ובמשרדי הפרסום. עסקים כדי להגביר את מערך השיווק צריכים אתר אינטרנט כדי להראות על מה העסק מדבר, מנוע חיפוש גוגל מאפשר לצרכנים לקבל מידע ופעולות השיווקיות שבעלי עסקים עושים יכולים להגביר את מערך המכירות. בתקופת הלימודים תלמדו את השפה העיצובית וכיצד לשלב את הצבעים ואלמנטים ויזואלים כדי להתאים אותם בהתאם לקהל היעד שאליו הולכים לעצב. לכל אורך הקורס תבנו אלמנטים ויזואלים לבניית מודעות שיווקיות שיתאימו למה שקורה כיום ב-2020.  התוכנות הגרפיות הממוחשבות של חברת אדובי איתם תשתמשו במקביל לעבודה בתוכנות מקצועיות לקוד פתוח בבניית אתר אינטרנט.

לימודי עיצוב גרפי ובניית אתרים מה הם כוללים?

כדי לעסוק בתחום עיצוב גרפי ובניית אתרים עליכם לעבוד בתוכנות הגרפיקה של  חברת אדובי  פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין.  בלימודים עיצוב גרפי תצטרכו לבנות תיק עבודות בסיום הקורס רק אז תתחילו ללמוד את בניית אתרים לאינטרנט שכוללת מערכת קוד פתוח אלמנטור וורדפרס, אי אפשר ללמוד בניית אתרים אם אין בסיס של נושאי העיצוב הגרפי, לכל אורך הקורס של מסלול לימודי עיצוב גרפי ובניית אתרים הנקרא תקשורת חזותית תפתחו את החשיבה והיצירתיות. בתקופת הלימודים תכינו תיק עבודות כי זה הדבר היחידי שיאפשר לכם להשתלב בתעשייה.

איפה לומדים עיצוב גרפי ובניית אתרים?

תחום העיצוב הגרפי בניית אתרי אינטרנט אפשר ללמוד במרכז ישראל תל אביב חיפה ירושלים או אשקלון. אם אתם גרים רחוק ממקומות לימוד  תוכלו ללמוד דרך מערכת לימוד מקוונת מהבית אונליין באינטרנט. בית הספר למקצועות ההייטק אונליין מספק תוכנה שמחברת בין מחשבים. באמצעות תוכנה זו המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט ולהזיז את העכבר תוך הסברים כיצד לעצב גרפיקה ואתר אינטרנט. השיחה בין המורה לסטודנט מתבצע דרך מיקרופון ואוזניות או בצורת טלפונית מה שמאפשר לקבל שיעור פרטי לכל דבר. בלימודים פרטיים אחד על אחד הסטודנט מקבל הרבה יותר ואפשר להספיק חומר רב לתיק העבודות.

 ללמוד את תקשורת חזותית אונליין  דרך בית הספר ללימודים מקוונים בהוראה פרטית עם מורים פרטיים אונליין ללימודי תעודה שמחובר ישירות למסך שלך, תוכלו לצפות איך לומדים מהבית ללימודי תעודה באתר הבא בעמוד זה ולשוחח עם יועצי הלימוד על מגוון הקורסים בלמידה אישית מהבית ללימודי תעודה אחד על אחד.

תיק עבודות

תיק עבודות למה הוא כל כך חשוב?  תיק עבודות הדבר היחידי שיכול להגיד אם אתם יודעים לעצב אתר אינטרנט בצורה מקצועית או להכין מודעה שיווקית. חובה שתיק עבודות שלכם ידבר על הטרנדים החדשים המתקיימים ב-2020 כי רק באמצעותו תוכלו להשתלב בתעשייה במהירות. זה לא משנה איזה תעודה יש לכם או איפה למדת עיצוב גרפי מה שחברות ומשרדי הפרסום רוצים לראות זה אך ורק כיצד אתם יכולים לעזור לעסקים שלהם לשווק ולעשות יחסי ציבור באינטרנט. בסיום הלימודים יבקשו ממכם קישור או מייל עם דוגמאות רבות ורק לאחר שיראו שאתם באמת מבינים את עולם העיצוב יזמינו אתכם לראיון עבודה.

להשתלב בתעשייה

בוגרי לימודי עיצוב גרפי יכולים להשתלב בתעשייה בצורה עצמאית כפרילנסרים ולהתחיל עם שכר של 17 אלף שח נטו. הביקוש מטורף למעצבים גרפים בגלל שגם עולם דפוס וגם  עולם ההייטק צריכים מעצבים. אם בעבר רוב הבוגרים היו עובדים אך ורק בענף ההדפסה להכנת שלטים ומדבקות היום המצב שונה ויש למעצבים גרפים יותר אפשרויות עבודה לאחר סיום הלימודים. אם אתם אוהבים את עולם העיצוב הגרפי בהחלט תמצאו בקריירה זו אפשרויות קידום אדירות והתפתחות.